De opbrengst van dit jaar gaat naar:

* Stichting Villa Ticca

* Fraeylemaborg: restauratie van het hoofdinrijhek

Villa Ticca

Stichting Villa Ticca organiseert kinderopvang in Ecuador. Villa Ticca probeert door middel van dagelijkse kinderopvang arme gezinnen in Ecuador te helpen door de kinderen een betere jeugd te geven en ouders de kans te geven hun school af te maken of de kost te verdienen.

Deze stichting heeft er de afgelopen 15 jaar voor gezorgd dat honderden kinderen werden opgevangen in een kinderdagopvang in Quito, Ecuador. Kinderen die zonder hun hulp geen goede toekomst hebben.

Deze jongens en meisjes krijgen nu onderwijs, voedsel, medicijnen (denk ook aan inentingen) en heel veel liefde en aandacht.

Nu al enthousiast?

Op de site van Villa Ticca kun je via een link naar de webshop van “Kinderen van de Evenaar". Dit is een stichting die geld verdient voor Villa Ticca door de verkoop van zeer mooie spullen. Van de verkoopwinst gaat 100% naar Villa Ticca.